понедельник, 29 октября 2012 г.

Модуль 10,11.Рефлексія.


Тепер, коли очікування та цілі навчання за обраною темою добре визначені, у цьому модулі я  сфокусувала свою увагу на необхідних педагогічних технологіях та прийомах навчання задля досягнення цих цілей. Я спланувала, як буду вивчати обрану тему в своєму класі та створила  інструктивні матеріали, які допомагатимуть учням з використанням комп’ютерних технологій при виконанні навчальних проектів.
я поділилася з колегами та іншими учасниками тренінгу створеними планами вивчення теми, а також основними документами Портфоліо. Після перегляду та доопрацювання складових мого Портфоліо я  з’ясувала, в чому переваги процесу ознайомлення всіх учасників тренінгу з роботами інших та як подібна вправа може допомогти у навчанні учнів. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий